50331: Windows Client, Enterprise Desktop Support Technician
50331: Windows Client, Enterprise Desktop Support Technician
Apie mokymus:
(Atnaujinta „Windows 10“ ir „Windows Server 2016“) 3 dienų trukmės mokymų metu suteikiamos žinios ir įgūdžiai reikalingi norint atskirti, dokumentuoti ir išspręsti Windows stalinių kompiuterių problemas įmonės domene. Mokymo medžiaga skirta įmonių IT specialistams palaikantiems Windows 8 arba 10 įrenginius.
Į mokymų programą įtraukti PowerShell scenarijai ir palaikymo failai tam, kad mokymų dalyviai galėtų atlikti pratimus per mokymus naudodami Azure virtualiąsias mašinas.
Mokymų temos:
1. Identify and Resolve New Software Installation Issues.
2. Resolve Software Configuration Issues.
3. Resolve Software Failure.
4. Identify and Resolve Logon Issues.
5. Identify and Resolve Network Connectivity Issues.
6. Identify and Resolve Name Resolution Issues.
7. Identify and Resolve Network Printer Issues.
8. Identify and Resolve Performance Issues.
9. Identify and Resolve Hardware Failure Issues.
10. Identify and Resolve Wireless Connectivity Issues.
11. Identify and Resolve Remote Access Issues.
12. Manage File Synchronization.
13. Identify and Resolve Internet Explorer Security Issues.
14. Identify and Resolve Firewall Issues.
15. Identify and Resolve Issues Due To Malicious Software.
16. Identify and Resolve Encryption Issues.
17. Identify and Resolve Software Update Issues.
18. PowerShell for Desktop Support Technicians.